Obchodné podmienky
Prečítajte si prosím pozorne vaše obchodné podmienky , aby sme predišli zbytočným nedorozumeniam ...ďakujeme
1. Všeobecné ustanovenie
Tieto obchodné podmienky platia pre nákup v internetovom obchode www.tt-topanky.sk a vymedzujú práva a povinnosti predávajúceho a kupujúceho. Všetky objednávky v našom internetovom obchode považujeme za záväzné.
Samotná registrácia Vás k ničomu nezaväzuje , to znamená , že vložené údaje sa využívajú iba pri vyplnení a odoslaní objednávky. Po odoslaní objednávky obdrží objednávajúci kópiu svojej objednávky na e-mail. Tovar , ktorý máme na sklade expedujeme do 48 hod a dodanie tovaru závisí od prepravcu, ktorého si zákazník zvolil.
2. Uzavretie kúpnej zmluvy
Podmienkou uzavretia elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých potrebných údajov podľa objednávkového formulára . Týmto kupujúci súhlasí s obsahom objednávky a poskytnutím osobných údajov , ktoré sú nevyhnutné pre uzavretie a realizáciu kúpnej zmluvy. Objednávky sa snažíme vybavovať priebežne celý deň . Pokiaľ do 24 hod neobdržíte žiadny mail , prosíme , aby ste nás ihneď kontaktovali.
Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku v prípade, že tovar nie je skladom. Stav skladových zásob nemusí vždy zodpovedať vzhľadom veľkému počtu objednávok a pretože súčasne uvedený tovar predávame na viacerých predajným miestach a internetových obchodoch. Pokiaľ by sme požadovaný tovar nemali skladom , budeme vás neodkladne informovať .Objednávka sa taktiež ruší, ak kupujúci tovar neuhradí do 3 pracovných dní v prípade, že si vybral platbu vopred na účet .
3. Podmienky doručenia
Všetky zásielky posielame do 24 hodín od prijatia objednávky, najneskôr však do 48 hodín.
Tovar uhradený vopred na účet posielame ihneď po nabehnutí platby. Pokiaľ tento termín nebudeme schopný dodržať , budeme vás informovať . Z ekologického hľadiska v prílohe zasielame faktúru elektronicky.
4. Spôsob platby
- platba tovaru v hotovosti - pri prevzatí na našej predajni v Dunajskej Strede
- platba tovaru platobnou kartou - online cez GoPay
- platba tovaru na dobierku - tovar uhradíte kuriérovi v hotovosti alebo kartou pri preberaní
- platba prevodom - za tovar uhradíte vopred prevodom
Aké sú možnosti platby?
Platba kartou cez GoPay
Rýchlo a bezpečne. Platba sa nám pripíše ihneď. Údaje k svojej platobnej karte nezadávajte u nás, ale na zabezpečenej a preverené platobnej bráne spoločnosti GoPay, ktorá platby sprostredkováva. O úspešnom dokončení platby sa Vám ihneď zobrazí potvrdenie o vykonanej platbe.
Platobná brána GoPay je prevádzkované na základe povolenia udeleného Českou národnou bankou pre poskytovanie platobných služieb malého rozsahu a zároveň podlieha jej stanovené kontrole. Údaje zo vašej platobnej karty predávate priamo banke, nie predajcovia. Nikto zo zamestnancov nemá prístup k údajom k vašej platobnej karte.
V objednávkovom formulári vyber spôsob platby - platobná karta. Po odoslaní objednávky budete presmerovaný na platobnú bránu GoPay, kde budete vyzvaný k zadaniu údajov o vašej karte:
- číslo platobnej karty
- dátum platnosti karty
- CVV2 / CVC2 - posledné trojčíslie predtlačené na podpisovom prúžku tvojej karty
Ak platba neprebehne úspešne, môže to byť z nasledujúcich dôvodov:
- Údaje platobnej karty boli vyplnené zle.
- Na karte nie je dostatok finančných prostriedkov.
- Vyčerpaný limit pre internetové transakcie.
- Nemáte povolené platby na internete - obráť sa na svoju banku a nechaj si tento typ transakcií povoliť.
5. Poštovné a balné
Výška poštovného za doručenie objednávky v hodnote do 100 EUR je účtovaná vo výške 3,8 EUR. Predávajúci si poštovné, v súvislosti s dodaním tovaru v hodnote nad 100 EUR neúčtuje, okrem nasledovných prípadov:
- ak Kupujúci vráti časť tovaru a hodnota ponechaného tovaru poklesne pod sumu 80 EUR.
6. Postup pri výmene alebo vrátení tovaru
Náš eshop tt-topánky.sk Vám garantuje bezplatnú prvú výmenu tovaru alebo vrátenie platby za tovar. Kupujúci má právo vrátiť tovar bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od dátumu prevzatia tovaru.. Náklady na prepravu pri vrátení tovaru hradí zákazník.
U nás nakupujete bezpečne a spoľahlivo, predovšetkým podľa platných zákonov – Smernice a občianskeho zákonníka, zákona o elektronickom obchode, zákona na ochranu spotrebiteľa. Spokojní zákazníci sú našou prvoradou prioritou. Ak ste sa netrafili do svojej veľkosti alebo ak sa Vám tovar nepáči, pošlite nám tovar späť a my Vám zašleme tovar inej veľkosti alebo Vám vrátime jeho plnú cenu.
Jednoduchý návod ako postupovať pri vrátení alebo výmene tovaru:
* Kupujúci je povinný oznámiť výmenu tovaru pred odoslaním na adresu predávajúceho prostredníctvom mailu, kde uvedie číslo objednávky, množstvo a popis vráteného tovaru (názov, farbu, veľkosť, cenu) a popis tovaru, o ktorý máte záujem.
* Vymieňaný tovar zasiela kupujúci nepoužitý, nepoškodený
* Kupujúci je povinný zvoliť pri preprave taký obal, aby nedošlo k poškodeniu tovaru. Tovar poškodený pri preprave v dôsledku nevhodne zvoleného obalu predávajúci nie je povinný vymeniť a kupujúci nie je oprávnený žiadať vrátenie peňazí alebo nový tovar. V prípade straty zásielky slovenskou poštou predávajúci nenesie zodpovednosť.
* Kupujúci je povinný predávajúcemu zaslať aj faktúru alebo kópiu faktúry, ktorú obdržal s objednaným tovarom (faktúra slúži ako doklad o kúpe aj v prípade reklamácie).
Postup pri vrátení tovaru:
Vrátenie tovaru je možné do 14 dní od prevzatia zásielky.
* Vrátenie tovaru si môžete nárokovať prostredníctvom odoslania tovaru spolu s dokladom o kúpe a vyplneným sprievodným dokumentom späť na našu adresu (nie v predajniach).Z ekologického hľadiska faktúru zasielame elektronicky.
* Taktiež kupujúci uvedie číslo účtu, kde žiada vrátiť peniaze.
* Kupujúci je povinný vrátiť tovar nepoužitý, nepoškodený (vrátane príslušenstva).
* Vrátený tovar zasiela kupujúci na vlastné náklady na poštovú adresu predávajúceho doporučene (doklad o odoslaní si uschovajte.)Zásielku NEPOSIELAŤ na DOBIERKU– takúto zásielku nie je možné prijať. Sprievodný dokument k vráteniu tovaru na stiahnutie: REKLAMAČNÝ FORMULÁR (musí byť priložený v zásielke, či už vytlačený, alebo napísaný rukou!)
Prevádzka:
Tünde Pongrácz Mayer
T-Thomas Detská obuv
Kukučínova 1214
92901 Dunajská Streda
Ohľadom prijatia zásielky zákazníkov neinformujeme (odporúčame si odsledovať zásielku podľa podacieho čísla)
* Kupujúci je povinný zvoliť pri preprave taký obal, aby nedošlo k poškodeniu tovaru. Tovar poškodený pri preprave v dôsledku nevhodne zvoleného obalu predávajúci nie je povinný vymeniť a kupujúci nie je oprávnený žiadať vrátenie peňazí. V prípade straty zásielky slovenskou poštou predávajúci nenesie zodpovednosť.
* Kupujúci je povinný predávajúcemu zaslať aj faktúru/ daňový doklad/ alebo kópiu faktúry/ daňového dokladu/, ktorú obdržal s objednaným tovarom (faktúra slúži ako doklad o kúpe a aj v prípade reklamácie.)
* Predávajúci si vyhradzuje právo odmietnuť odstúpenie od kúpnej zmluvy v prípade, ak vyššie uvedené podmienky nebude považovať za splnené a tovar bude následne odoslaný späť na adresu kupujúceho.
* Prosíme, aby ste dodržali stanovený termín vrátenia tovaru. Čiastka za vrátený tovar bude zaslaná bankovým prevodom na účet kupujúceho v lehote do 14 dní od doručenia vráteného tovar (odstúpenia od kúpnej zmluvy).
* V prípade osobného odberu zakúpený tovar je možné vrátiť do 14 dní. Možná je len výmena tovaru.
- Predávajúci informuje spotrebiteľa, že v zmysle zák. č. 102/2014 Z. z. §9 ods. 5: Pri odstúpení od zmluvy, predmetom ktorej je predaj tovaru, predávajúci nie je povinný vrátiť spotrebiteľovi platby pred tým, ako mu je tovar doručený.
7. Záručná lehota a reklamačný poriadok
V prípade , že tovar , ktorý ste od nás obdržali, je chybný alebo poškodený , oznámte zistené vady čo najskôr predávajúcemu e-mailom na adresu info@tt-topanky.sk. Prípadne telefonicky na naše tel: .číslo 0902 554 844
- chybný tovar bude vymenený po vzájomnej dohode ihneď po doručení reklamovaného tovaru na našu adresu .
- tovar musí byť v pôvodom stave , ako bol prevzatý od predávajúceho .
- predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody nesprávnym používaním , nesprávnym ošetrovaním a akých koľvek iných zásahov, ani za škody spôsobené vonkajšími udalosťami .Na vady těchto pôvodov sa nevzťahuje záruka .
- tovar je z hygienických dôvodov k reklamácii prijaté iba v čistom stave
- na tovar poskytujeme záručnú dobu podľa zákona 2 roky = 24 mesiacov , ktoré sa vzťahujú na výrobnú vadu materiálov
- Prípadné reklamácie vybavujeme v súlade s Občianskym zákonníkom a Zákonom o ochrane spotrebiteľa. Reklamácie sú vybavované písomne - poštou alebo emailom tovar je dodávaný v originálnom balení od výrobcu
8. Postup pri reklamácii
Prosím pred reklamáciou nás informujte vopred na náš e-mail: info@tt-topanky.sk .
- tovar posielajte ako poistený balík na našu adresu
- Tünde Pongrácz Mayer
- T-Thomas Detská obuv
- Kukučínova 1214
- 92901 Dunajská Streda
- do zásielky prosím vložte „ reklamačný formulár : REKLAMAČNÝ FORMULÁR
- Je nutné vyplniť všetky potrebné informácie a číslo vašej objednávky
Vašu reklamáciu sa budeme snažiť vybaviť čo najskôr maximálne však do 30 dní.
9. Neprevzatie objednávky
Zákazník, ktorý si u nás objedná tovar a neprevezme ho v danej lehote, sa ocitne na čiernej listine, pretože nás vystavil dlhu voči kuriérskej službe GLS kuriér (v tom prípade musíme zaplatiť poštovné tam aj naspäť). Zákazníci, ktorí sa ocitnú na čiernej listine si v budúcnosti nebudú môcť objednať tovar.
10. Alternatívne riešenie sporov
- Predávajúci má záujem o riešenie sporov s Kupujúcim predovšetkým mimosúdnou cestou, a preto v prípade, ak Kupujúci nie je spokojný s vybavením reklamácie alebo má pocit, že došlo k porušeniu jeho práv zo strany Predávajúceho, môže sa za účelom vyriešenia vzniknutej situácie obrátiť na Predávajúceho prostredníctvom e-mailovej adresy: info@tt-topanky.sk respektíve v zmysle zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu.
- Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov Kupujúci nájde tu – http://www.economy.gov.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s.
- Spory môže Kupujúci takisto riešiť prostredníctvom platformy RSO – https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.
- Alternatívne riešenie sporov sa týka sporov s hodnotou nad 20 EUR a možno ho využiť len pri riešení sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy uzatvorenej na diaľku alebo týkajúceho sa spotrebiteľskej zmluvy uzatvorenej na diaľku, pričom spotrebiteľom sa rozumie fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu, maximálne však do výšky 5 EUR s DPH.
11. Ochrana osobných údajov
Prevádzkoval internetového obchodu www.tt-topanky.sk, týmto prehlasuje , že poskytuje svoje služby podľa zákona o ochrane osobných údajov . Osobné údaje zákazníka budú použité iba pre účely obchodné .
Podmienky ochrany osobných údajov
I. Základné ustanovenie
1. Prevádzkovateľom osobných údajov podľa § 5 písm. o) zákona č. 18/2018 Z. z. o
ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon“) je Tünde
Pongrácz Mayer. IČO 33738157 so sídlom Lesné Kračany 32. 93003. Kráľovičove
Kračany.(ďalej len: „prevádzkovateľ“).
2. Kontaktné údaje prevádzkovateľa sú
adresa: Lesné Kračany 32. 93003 Kráľovičove Kračany.
email: tt.topanky@gmail.com
telefón:+421 902 554 844
3. Osobnými údajmi sa rozumejú všetky informácie o identifikovanej alebo
identifikovateľnej fyzickej osobe; identifikovateľnou fyzickou osobou je fyzická osoba,
ktorú možno priamo či nepriamo identifikovať, najmä odkazom na určitý identifikátor,
napríklad meno, identifikačné číslo, lokalizačné údaje, sieťový identifikátor alebo
odkazom na jeden či viac zvláštnych prvkov fyzickej, fyziologickej, genetickej,
psychickej, ekonomickej, kultúrnej alebo spoločenskej identity tejto fyzickej osoby.
4. Prevádzkovateľ nevymenoval / vymenoval zodpovednú osobu pre ochranu osobných
údajov. Kontaktnými údajmi zodpovednej osoby sú:
II. Zdroje a kategórie spracovávaných osobných údajov
1. Prevádzkovateľ spracováva osobné údaje, ktoré ste mu poskytol/la alebo osobné
údaje, ktoré prevádzkovateľ získal na základe plnenia Vašej objednávky.
2. Prevádzkovateľ spracováva Vaše identifikačné a kontaktné údaje a údaje nutné pre
plnenie zmluvy.
III. Zákonný dôvod a účel spracovania osobných údajov
1. Zákonným dôvodom spracovania osobných údajov je
• plnenie zmluvy medzi Vami a prevádzkovateľom podľa § 13 ods. 1 písm. b)
Zákona,
• oprávnený záujem prevádzkovateľa na poskytovaní priameho marketingu
(najmä pre zasielanie obchodných oznamov a (newsletterov) podľa § 13 ods. 1
písm. f) Zákona,
• Váš súhlas so spracovaním pre účely poskytovania priameho marketingu
(najmä pre zasielanie obchodných oznamov a (newsletterov) podľa § 13 ods. 1
písm. a) Zákona v prípade, že nedošlo k objednávke tovaru alebo služby.
2. Účelom spracovania osobných údajov je
• vybavenie Vašej objednávky a výkon práv a povinností vyplývajúcich zo
zmluvného vzťahu medzi Vami a prevádzkovateľom; pri objednávke sú
vyžadované osobné údaje, ktoré sú nutné pre úspešné vybavenie objednávky
(meno a adresa, kontakt), poskytnutie osobných údajov je nutnou požiadavkou
pre uzavretie a plnenie zmluvy, bez poskytnutia osobných údajov nie je možné
zmluvu uzavrieť či ju zo strany prevádzkovateľa plniť,
• zasielanie obchodných oznamov a výkon ďalších marketingových aktivít.
2
3. Zo strany prevádzkovateľa nedochádza / dochádza k automatickému individuálnemu
rozhodovaniu v zmysle § 28 Zákona. S takým spracovaním ste poskytol/la svoj
výslovný súhlas.
IV.
Doba uchovávania osobných údajov
1. Prevádzkovateľ uchováva osobné údaje
• po dobu nevyhnutnú k výkonu práv a povinností vyplývajúcich zo zmluvného
vzťahu medzi Vami a prevádzkovateľom a uplatňovanie nárokov z týchto
zmluvných vzťahov (po dobu 15 rokov od ukončení zmluvného vzťahu).
• po dobu, než je odvolaný súhlas so spracovaním osobných údajov pre účely
marketingu, najdlhšie 10…. rokov, ak sú osobné údaje spracovávané na
základe súhlasu.
2. Po uplynutí doby uchovávania osobných údajov prevádzkovateľ osobné údaje vymaže.
V. Príjemcovia osobných údajov (subdodávatelia prevádzkovateľa)
1. Príjemcovia osobných údajov sú osoby
• Podieľajúce sa na dodávaní tovaru / služieb / realizácii platieb na základe
zmluvy,
• zaisťujúce služby prevádzkovania e-shopu (Shoptet) a ďalšie služby v súvislosti
s prevádzkovaním e-shopu,
• zaisťujúce marketingové služby.
2. Prevádzkovateľ nemá / má v úmysle odovzdať osobné údaje do tretej krajiny (do krajiny
mimo EU) alebo medzinárodnej organizácii. Príjemcovia osobných údajov v tretích
krajinách sú poskytovatelia mailingových služieb / cloudových služieb.
VI. Vaše práva
1. Za podmienok stanovených v Zákone máte
• právo na prístup ku svojím osobným údajom podľa § 21 Zákona,
• právo na opravu osobných údajov podľa § 22 Zákona, poprípade obmedzenie
spracovania podľa § 24 Zákona,
• právo na výmaz osobných údajov podľa § 23 Zákona,
• právo vzniesť námietku proti spracovaniu podľa § 27 Zákona,
• právo na prenositeľnosť údajov podľa § 26 Zákona,
• právo odvolať súhlas so spracovaním písomne alebo elektronicky na adresu
alebo email prevádzkovateľa uvedený v čl. III týchto podmienok.
2. Ďalej máte právo podať sťažnosť u Úradu pre ochranu osobných údajov v prípade, že
sa domnievate, že bolo porušené Vaše právo na ochranu osobných údajov.
VII. Podmienky zabezpečení osobných údajov
1. Prevádzkovateľ prehlasuje, že prijal všetky vhodné technické a organizačné opatrenia
k zabezpečeniu osobných údajov.
2. Prevádzkovateľ prijal technické opatrení k zabezpečeniu dátových úložísk a úložísk
osobných údajov v listinnej podobe, najmä …
3
3. Prevádzkovateľ prehlasuje, že k osobným údajom majú prístup len ním poverené
osoby.
VIII. Záverečné ustanovenia
1. Odoslaním objednávky z internetového objednávkového formulára potvrdzujete, že ste
oboznámený/á s podmienkami ochrany osobných údajov a že ich v celom rozsahu
prijímate.
2. S týmito podmienkami súhlasíte zaškrtnutím súhlasu prostredníctvom internetového
formulára. Zaškrtnutím súhlasu potvrdzujete, že ste oboznámený/oboznámená s
podmienkami ochrany osobných údajov a že ich v celom rozsahu prijímate.
3. Prevádzkovateľ je oprávnený tieto podmienky zmeniť. Novú verziu podmienok ochrany
osobných údajov zverejní na svojich internetových stránkach a zároveň Vám zašle
novú verziu týchto podmienok na Vašu e-mailovú adresu, ktorú ste prevádzkovateľovi
poskytol/la.
Tieto podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 25.5.2018.
Ako používa stránka tt-topánky.sk súbory cookie
Cookie je krátky textový súbor, ktorý do prehliadača odosielajú navštívené webové stránky. Webovým stránkam umožňuje zapamätať si informácie o vašej návšteve, napríklad preferovaný jazyk a ďalšie nastavenia. Ďalšia návšteva stránok tak môže prebehnúť ľahšie a môže byť produktívnejšia. Súbory cookie sú dôležité. Bez nich by bolo prehliadanie webu oveľa zložitejšie.
Súbory cookie používame na množstvo cieľov. Používame ich napríklad na ukladanie vašich predvolieb bezpečného vyhľadávania, na výber relevantných reklám, na sledovanie počtu návštevníkov na stránke, na zjednodušenie registrácie do nových služieb a na ochranu vašich údajov.